Agenturindehaver søges til Certus Forsikring

Vi søger Danmarks bedste Agenturindehaver til eget salgscenter/afdeling

Er du en erfaren forsikringssælger med et stort drive og vindermentalitet? Har du allerede et indgående kendskab til forsikringsbranchen og dens krav? Oplever du, at din store indsats ikke altid afspejles i din løn, og har du samtidig en drøm om at blive din egen chef? Hvis du nikker genkendende til dette, kan denne mulighed som selvstændig agenturindehaver ved Certus være det du har ventet på.

Dagligdagen som selvstændig Agenturindehaver hos Certus byder på en spændende og yderst fleksibel arbejdsstruktur. Du har fuld frihed til at vælge, hvor og hvornår du ønsker at arbejde. Det kan være, at du en dag foretrækker at arbejde hjemmefra, mens du den næste dag benytter dig af vores kontor i Kolding. Men det vigtigste er, at du skal have lysten til at opbygge dit eget salgscenter med et team af forsikringsagenter/assurandører til salg af privatforsikringer.

Som Agenturindehaver hos os, er du ansvarlig for din egen forretning og du skal udover motiveres af en hverdag med salg, selvdisciplin, drive og lysten til at skabe noget for dig selv. Nøglen til succes som agenturindehaver er et naturtalent for salg og et stort servicegen. Du skal formå at skabe struktur, sætte mål og planlægge din egen hverdag med alt hvad det indebærer for at få succes.

Vi har et udkast til en samarbejdsaftale, men da der er stor forskel på hvad der motiverer den enkelte, vil vi være meget åbne for at udforme en samarbejdsaftale så den motiverer den rigtige kandidat mest muligt og afregning afhænger af dine kvalifikationer.

Det forventer vi af dig

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte adm. Direktør Kenny Andersen på tlf. 31 53 10 24 Send en motiveret ansøgning, CV samt foto til Job@certus-forsikring.dk, mrk. ’Agenturindehaver’. Opstart: Efter aftale